دوستت دارم


سوگل هستم !

سمش را ميگذاريم؛دوست مجازي اما آنسو يک آدم حقيقي نشسته . . . خصوصياتش را که نميتواند مخفي کند ...وقتي دلتنگي ها و آشفتگي هايش را مينويسد وقت ميگذارد برايمان، وقت ميگذاریم برايش . . . نگرانش ميشویم! دلتنگش ميشویم . . . وقتي درصحبت هايمان،به عنوانِ دوست ياد ميشود مطمئن ميشویم که حقيقي ست . . . هرچند کنارهم نباشيم هرچند صداي هم را هم نشنيده باشيم، من برايش سلامتي و شادي آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنياي مجازي !دوستت دارم..........

 



نظرات شما عزیزان:

salehb
ساعت21:42---13 ارديبهشت 1391
جالب بود....ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 16:7 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com